TAKISATIS.COM.TR KURUMSAL SAYFASINA, HOŞGELDİNİZ !

Sık Sorulan Sorular

S: Ürünümün taşı düştü, ne yapmalıyım?
C: Ürününüzün tadilat işlemini tamamlamak için müşterilerimiz sigortalı takip numarası ile birlikte gönderdiğimiz iade formunu doldurarak ürünü garantili bir şekilde açık olarak adresi belirtilen, Ofis Depot Marka Yönetim Merkezi'ne kargo ile göndermek durumundadır.

S: Alyansım parmağımı sıkıyor, ne yapmalıyım?

C: Ellerinizde dönemsel bir şişme sorunu yaşamıyorsanız ürününüzü sertifikası ile birlikte en yakın kuyum mağazasına getirerek ölçünüzün doğru olup olmadığını kontrol ettirebilirsiniz. Hatalı ölçü alınmış veya parmak ölçünüz değişmiş ise ürününüzü yeniden sipariş vermelisiniz. Alyans modellerimizde daraltma veya genişletme yapılamamaktadır.

S: Alyansım parmağıma bol geliyor, ne yapmalıyım?
C: Ürününüzü sertifikası ile birlikte en yakın kuyum mağazasına getirerek ölçünüzün doğru olup olmadığını kontrol ettirebilirsiniz. Hatalı ölçü alınmış veya parmak ölçünüz değişmişse ürününüzü yeniden sipariş vermelisiniz. Alyans modellerimizde daraltma veya genişletme yapılamamaktadır.

S: Alyansımda çizikler oluştu, ne yapmalıyım?
C: Alyansınızı Ofis Depot Marka Yönetim Merkezi'ne kargo ile gönderdiğiniz takdirde bakımı ve cilası yapılacaktır.

S: Portre kolyemin içindeki resim silindi, ne yapmalıyım?
C: Kolyenizi Ofis Depot Marka Yönetim Merkezi'ne sertifikası ile birlikte kargo ile gönderdiğiniz takdirde ürününüz incelenecek ve size bilgi verilecektir.

S: Ürünümün rengi değişti, ne yapmalıyım?
C: Ürününüzdeki renk değişikliğinin nedeni kullandığınız kimyasal malzemeler (kolonya, krem, sabun, aseton, parfüm vb.) olabilir. Tam olarak sorunun nereden kaynaklandığını bulabilmemiz ve çözüme ulaşmamız için ürününüzü Ofis Depot Marka Yönetim Merkezi'ne sertifikası ile birlikte kargo ile gönderdiğiniz takdirde ürününüz incelenecek ve size bilgi verilecektir.

S: Ürünümün klipsi arızalı, ne yapmalıyım?
C: Ürününüzü Ofis Depot Marka Yönetim Merkezi'ne sertifikası ile birlikte kargo ile gönderdiğiniz takdirde ürününüzün tamir ve bakımı yapılacaktır.

S: Ürünümde ezilmeler var, ne yapmalıyım?
C: Ürününüzü Ofis Depot Marka Yönetim Merkezi'ne sertifikası ile birlikte kargo ile gönderdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.

S: Kolyemin zinciri koptu, ne yapmalıyım?
C: Ürününüzü Ofis Depot Marka Yönetim Merkezi'ne sertifikası ile birlikte kargo ile gönderdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.

S.Takisatis.com.tr web sitesinide satılan ürünlerin garantisi var mı?
C: Takisatis.com.tr web sitesinide satılan tüm ürünler 1 yıl süre ile marka garantisi altında olup garanti sertifikalarıyla birlikte satılmaktadır.

S: arkadaşımda bir ürün gördüm, aynısını nereden bulabilirim?
C: www.takisatis.com.tr e-ticaret sitemizden ürünü temin edebilirsiniz,sitemizde ürünün olmaması durumunda info@ofisdepot.com.tr mail adresine fotoğrafıyla birlikte sipariş verdiğinizde 7 iş günü içinde size ürün temini ve teslimi hakkında bilgi verilecektir.

S: Ürün sertifikamı kaybettim, ne yapmalıyım?
C: Ürünü faturası ile birlikte Ofis Depot Marka Yönetim Merkezi'ne kargo ile gönderdiğiniz takdirde konu ile ilgili destek alabilirsiniz.

S: Ürünümün tamiri merkeziniz yerine kuyumcumun çalıştığı bir atölye tarafından yapıldı, ne yapmalıyım? Garantisi devam ediyor mu?
C: Ürünlerimiz fabrikamız dışında bir yerde bakım ve tamir yapıldığı takdirde garanti kapsamından çıkmaktadır. Ürününüzü Ofis Depot Marka Yönetim Merkezi'ne sertifikası ile birlikte kargo ile gönderdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.

S: Aldığım ürün kusurlu çıktı ne yapmalıyım?
C: Ofis Depot Marka Yönetim Merkezi'ne sertifikası ile birlikte kargo ile gönderdiğiniz takdirde incelenerek size bilgi verilecektir.

S: Web siteniz satın aldığım ürünü 15 günü geçtiği için geri iade almıyor, ne yapmalıyım?
C: Ürün iade garantimiz yalnızca online satış için 14 gün sınırı ile geçerlidir.

S: Hediye olarak aldığım ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
C: Ürününüzü Ofis Depot Marka Yönetim Merkezi'ne sertifikası ile birlikte kargo ile gönderdiğiniz takdirde 15 gün içinde getirdiğiniz takdirde konu ile ilgili destek alabilirsiniz.

S: Pırlanta ürünümü bozdurmak istiyorum, ne kadar kesinti olacak?
C: Ürününüzü ilk 3 yıl içinde bozdurmak istediğinizde satın alırken ödediğiniz fatura bedeli üzerinden %30, 3. yıldan sonra bozdurmak istediğinizde %50 kesinti yapılmaktadır. Kredi kartı kullanılmış ise komisyon oranı sizden alınacaktır.

S: Aldığım ürünü çeyrek altın ile değiştirmek istiyorum, web siteniz isteğimi yerine getirmiyor, ne yapmalıyım?
C: Ofis Depot markaları yalnızca Aynı markalı ürünler ile değiştirilebilir. Yatırım amaçlı ziynet ürünleri ile değiştirilemez.

S: Ürünüm tamirden geldiğinde gramı eksikti, ne yapmalıyım?
C: Ürününüze ölçü veya boy ayarlaması yapıldıysa gramında eksiklik olması normaldir, ayrıca bakım ve ciladan sonra da ürün gramında ufak oynamalar olabilmektedir.

S: Ürünümde patenti yok, sahte mi?
C: Ürününüze tadilat yapıldıysa patent silinmiş olabilir. Eğer ürün tadilat görmediyse Ofis Depot merkez adresimize sertifikası ve faturası ile birlikte iletirseniz, merkezimizde uzmanlarımız tarafından incelenerek size bilgi verilecektir.

S: Ofis Depot merkez adresini öğrenebilir miyim?
C: http://www.takisatis.com/tr/iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

S: Ürünümün ölçüsünü nasıl yaptırabilirim?
C: Ofis Depot Marka Yönetim Merkezi'ne sertifikası ile birlikte kargo ile gönderdiğiniz takdirde ürününüzün ölçüsünü yapılıp ilgili adresinize geri gönderilecektir.

S: Satın aldığım ürünü değiştirmek istiyorum ne yapabilirim?
C: Üründe kullanım olmadıysa satın aldığınız ilk 15 gün içinde sertifika ve ürünün faturası ile birlikte başvurarak değişim yapabilirsiniz